klik2 disini.. ^_^

Sabtu, 22 Mac 2014

Origami Ladybug Easy & Tutorial


Assalamualaikum




selamat bercuti pada adik2 yang bersekolah, isikan waktu cuti dengan aktiviti yang bermanfaat ye...pada yang balik kampung atau yang pergi bercuti, pandu hati-hati dijalan raya...cuti sekolah bagi saya sama macam hari biasa, maklumlah bukan cikgu dan adam pun belum bersekolah..jadi mood cuti sekolah ni belum ada lagi la...heheheh....tapi yang saya tahu, ada sale jakel sempena cuti sekolah ni...jom ramai2 kite gi shopping di jakel... ^_^


kepada adik-adik yang tidak tahu nak buat apa, jom ramai2 serbu ke perpustakaan..sempena cuti sekolah ni pasti ada aktiviti menarik yang disediakan oleh kakitangan..selain dapat membaca buku, adik2 juga dapat ilmu dengan pelbagai aktiviti yang disediakan..ni salah satu yang saya nak kongsikan,origami ladybug atau kumbang kura-kura yang saya belajar dari youtube, kalau nak cantik kena guna kertas warna merah seperti dalam video tu..saya guna kertas yang ada je...heheheh...untuk terangkan step by step buat origami melalui gambar susah, jadi saya share youtube tu disini...selamat mencuba..! ^_^




Tiada ulasan: